lunedì 6 maggio 2013

Bring the action


Già sapete che ormai il mio poco tempo libero lo passo a letto a dormire ma adesso, non avendo nemmeno più il tempo di far quello, ho pensato a voi. Eccovi uno dei look che più amo: jeans boyfriend e total black, adatto per qualsiasi evenienza.. a mio parere!
Oggi ho schiarito i capelli e ve li mostrerò qui sul blog appena avrò finito di recuperare tutto il resto.

Se invece volete vederli subito vi ricordo la mia pagina Facebook e il mio account Instagram: jleniabifulco

You already know that now my little free time is spent in bed sleeping but now, not having even more time to do that, I thought of you. Here's one of the looks I love most: boyfriend jeans and total black, suitable for any eventuality .. in my opinion!
Today I brightened my hair and I'll show them here on the blog as soon as I finished recovering all the rest.

If you want to see them now you remember my Facebook page and my Instagram account: jleniabifulco



I was wearing:

handemade necklace by ME
PRIMADONNA booties

Nessun commento:

Posta un commento