lunedì 8 aprile 2013

Palm's shirt


In questi giorni in cui il tempo è incerto, mentre di giorno c'è in cielo un sole che spacca le pietre e la sera un vento freddo che ti sbatte all'aria, io preferisco sempre accostare un capo leggero come una camicia ad un piumino primaverile oppure ad un trench, in modo da non avere caldo/freddo. Così lo scorso sabato sera ho trovato tra l'armadio di mia madre questa camicia di raso che mi conduce già all'imminente estate, e a proposito di estate io sto già progettando le mie vacanze. Voi invece dove andrete? Commentate forza ;)

In these days when the weather is uncertain, while during the day there is a sun in the sky splitting the stones and in the evening a cold wind that slams you in the air, I always prefer a lightweight approach as a shirt with a jacket spring or a trench, so as not to have hot / cold. So last Saturday night I found in my mother's closet, this satin shirt that I already leads to the upcoming summer, and by the summer I'm already planning my holidays. Instead you where you're going? Commented, up! ;)


1 commento:

  1. Nice and glam outfit! I like it! :)

    http://highfivelive.blogspot.com/

    RispondiElimina